close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

החשיבות הגדולה של ביצוע רישום קבלנים

מערכת שורשג כסליו, תשפא19/11/2020

קבלנים רבים הבינו את החשיבות הרבה של ביצוע רישום קבלנים ולכן הם פונים לחברה שמתמחה בביצוע רישום

תגיות:
קבלנים רבים הבינו את החשיבות הרבה של ביצוע רישום קבלנים ולכן הם פנו לחברה שמתמחה בביצוע רישום זה בפועל אצל רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. התהליך נראה פשוט וברור אך רק כאשר נכנסים לעומקן של הבקשות והצורך להפיק סוגים שונים של מסמכים, מבין הקבלן עד כמה שזה סבוך ומורכב. זו הסיבה שהוא מעדיף לבצע את התהליך באמצעות חברה שמתמקצעת בהליך זה. היא זו שתעמוד מול רשם הקבלנים ותצליח לבצע את הרישום בסיווג הנדרש.

קבלן אשר מופיע במאגר של פנקס הקבלנים, מעוניין להירשם גם כקבלן רשום כדי להרחיב את האפשרויות שלו לבצע פרויקטים שונים. רישום
קבלנים
מתבצע על פי סיווגים למקצועות הבנייה השונים ועל פי תתי סעיפים המשויכים למקצוע המרכזי. לאחר ביצוע פעולה זו, הקבלן יוכל לגשת למכרזים ממשלתיים בתחום שבו הוא מתמחה, דבר שיעצים את המוניטין שלו.

היתרונות של ביצוע רישום קבלנים על ידי חברה מקצועית
חברה שזה תחום הפעילות העיקרי שלה מכירה מצוין את מתווה הדרך וכך עובדיה עושים כל שניתן כדי לקבל את האישור המיוחל לכל לקוח. הם מכירים את כל סוגי הטפסים, הצהרה חשבונאית על היקפי העבודה, דוחות על הפרויקטים שבוצעו לאחרונה על ידי החברה הקבלנית ועוד.

דברים אשר נראים סבוכים ומורכבים עבור הקבלנים, הם פשוטים לעשייה עבור החברה המבצעת זאת ולכן הם מבצעים זאת צעד אחר צעד על פי השלבים הנדרשים, כדי להגיע לישורת האחרונה ולקבל את האישור המיוחל.

שינוי סיווג קבלנים
לכל קבלן יש את רמת הסיווג שהוא קיבל על פי היקף העבודות שלו. עם השנים ולאור היקפי העבודה שצומחים, מעוניינים חלק מהקבלנים להעלות את רמת הסיווג שלהם. מדובר בהליך בירוקרטי מורכב אשר כולל העברת מידע רב לרשם הקבלנים לצורך ביצוע שינוי הסיווג בפועל.

מהלך זה ייקח בדרך כלל לקבלנים ולאנשי הצוות שלהם זמן רב כיוון שהם לא מכירים מספיק טוב את המערכת. לא אחת הם ישלחו את המסמכים לרשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון ויקבלו בחזרה ריקושטים שהמידע אינו מספק ויש צורך במסמכים נוספים.
לכן כדאי לפעול מראש באמצעות מומחים בתחום זה ולבקש דרכם את הבקשה של ביצוע רישום קבלנים. הם אלו שינחו את הקבלן אילו מסמכים ספציפיים עליו להכין וכיצד להכין אותם ולאחר שהם בודקים שהניירת אכן תואמת את דרישות רשם הקבלנים לאור הניסיון רב השנים שלהם, הם יעבירו להם את מלוא המסמכים.

לאור העבודה המקצועית שתואמת את ההנחיות, ברוב המקרים המסמכים ייבדקו באופן מעמיק מול הגורמים הרלוונטיים ויאושרו. כך הקבלן יוכל לקבל סיווג גבוה יותר ולגשת למכרזים הן במגזר הפרטי והן במגזר הממשלתי בהיקפים גדולים יותר. ככל שיבצע עבודות רבות יותר בהיקפים הללו כך המוניטין של החברה שלו יעלה וישפר את תדמיתה של החברה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה